Castigatori - Concurs permanent pentru bloggeri

Dragi blogger-ite,
Va multumesc pentru inscriere la concurs si pentru sustinere. Va anunt ca pentru concursul permanent voi aloca o singura postare, aceasta, in care voi completa saptamanal castigatoarele. Astfel, Teo a ales prin tragere la sorti:

10 august 2012 - Deea
17 august 2012 - Piticidarvoinici
24 august 2012 - Adriana Ternar
31 august 2012 - Flori de mandarin
07 septembrie 2012 - Ursuleti nazdravani
14 septembrie 2012 - Doua fete cucuiete
21 septembrie 2012 - www.activitaticreative.com
28 septembrie 2012 - http://caietpentrucasamea.wordpress.com/
05 octombrie 2012 - http://dpnori.blogspot.ro
12 octombrie 2012 - http://blogpiticul.wordpress.com  
19 octombrie 2012 - http://inbucatariamea.wordpress.com
Pentru o perioada acest concurs nu se va mai desfasura. Va multumesc tuturor pentru participare.

 

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. N-aveti pt ce! O pup eu pe Teo mult, mult, mult....:)))
      Sper sa va placa!

      Ștergere
  2. Wow, mulțumesc mult! :)O surpriză foarte plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce. Se pare ca Teo ti-a fost norocoasa de ziua ei.

      Ștergere
  3. woooooow!!!! multumim tare mult, TEo si MIhaela!!! nu-mi venea sa cred...eu nu prea castig la concursurile cu tragere la sorti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo e cea care poarta noroc...am o cutiuta in care am biletele cu numele participantelor si vinerea in joaca o roaga sa mai aleaga un biletel, si tot asa.

      Ștergere
    2. Felicitări Coca! Mă bucur pentru tine :)

      Ștergere
  4. O surpriza placuta pentru fetita mea! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oaaaww!!
    Eu sunt aia. de printre nori.
    ce ma bucuuuur!
    multumesc. multumesc.
    ce surprizaa!
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Astazi am vazut si blogul meu printre castigatori si a fost o surpiza tare placuta!
    Multumesc mult, se pare ca Teo mi-a adus noroc la tragerea la sorti! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! Abia azi am intrat si am vazut ca am castigat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Postări populare de pe acest blog

Puzzle harta continente - Montessori

Multiplication bead board