Metal insets (forme geometrice cu incastru)

Descriere: Set de forme geometrice cu incastru, realizate dupa modelul Montessori, care ajuta copilul la dezvoltarea motricitatii fine si pregatirea mainii in vederea scrisului.  Se pot folosi atat de copiii mai mici care pot pipai cu exactitate contururile diferitelor placute geometrice si cadrul in care sunt puse placutele si care ajuta mana sa se mentina in limita unor limite date. In acest timp, ochiul se obisnuieste sa vada si sa recunoasca formele pe care mana le atinge mereu. Si se pot folosi si de copiii mai maricei ca si exercitii in vederea pregatirii mainii pentru scris dupa modelul prezentat aici.

Caracteristici: Setul este format din 10 forme geometrice incadrate in contururi (patrate) cu latura de 14 cm. Formele sunt realizate din alucobond de 3 mm. Atat formele cat si contururile sunt acoperite manual cu autocolant pe o fata.
Recomandat copiilor cu varsta peste 3 ani.



Pret de vanzare: 12 lei/forma geometrica (inclusiv tva)


Comentarii

  1. Minunat! Felicitari! Vreau si eu! Vorbim pe mail! Ce mai ai in pregatire?

    RăspundețiȘtergere
  2. excelente! Imi plac tare mult. Dar s-ar putea atasa formelor si buton pentru o manuire mai usoara de catre cei mici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se poate. Cele pe care le-am facut la comanda pt altcineva au prevazute butoane, dar le-am trimis in graba si nu le-am fotografiat. Dar daca o sa vorbim de o comanda, se poate trimite mostra, se analizeaza si abia dupa aceea daca se vor se executa.

      Ștergere
  3. Am inteles. multumesc de raspuns. Vorbim despre comanda dupa 10 octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, cam tarziu, si imi cer scuze, dar iata un articol cu review la metal insets. Multumim! http://crestem-impreuna.blogspot.ro/2013/02/figuri-geometrice-geometrical-shapes-1.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrea, ma bucur tare mult ca sunteti multumiti si ca le utilizati cu folos. Multumesc pentru incredere.

      Ștergere
  5. Buna ziua, Mihaela,

    As vrea sa cumpar si eu 4 forme, poti sa-mi spui cum procedez?
    Multumesc, Adriana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi scrieti ce anume doriti pe adresa de email onecreativeboutique@yahoo.com, va executam comanda, va trimitem fotografii si daca va place discutam pe mail si de celelalte detalii.

      Ștergere
  6. Buna ziua, as dori sa cumpar cateva forme: trunghi, patrat, dreptunghi, cerc, pentagon si hexagon. As dori culorile montessori. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru comanda, va rog insa sa-mi scrieti pe email onecreativeboutique@yahoo.com ca sa discutam celelalte detalii.

      Ștergere
  7. buna ziua
    mai faceti metal insets?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Postări populare de pe acest blog

Puzzle harta continente - Montessori

Puzzle forme geometrice